CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Friday, April 10, 2009

TAG OH TAG!!!...=))

Yeapz...eVen me blom continue cRita yg aQ maw cRita 2 kunuk...let me ans Tag From my Fren 1st...ndak tlayan bha Tag...jRangx2 kn d buka blog...hoho

TAGGED FROM RAIDAH...

1st TAG!!!

1. Adakah anda suka blogging?

suka jua la tp kadangx2 lupa jugak...sKali lupa,Kurun bha...Muahaha

2.Blog siapa yang selalu anda skodeng? Nyatakan 5

*Lina

*Raidah

*Wanie

*Rozy

*Feez


3. Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menemani dan menyayangi anda sepenuh hati? Dan siapakah orang itu

uiKna Joo...sOklan...haHaha...oF kos loRh...sapa ndak maw wOo??...N the person is Invisible...wakakaka


4. Taken or single? Mana lebih bagus

klo aQ Single is better cuz kadangx2 Couple is trouble...knx3??...But Couple pn best bha...hoho

5. Pernah tak cinta anda tidak dibalas?

Walouwey...lutchu soklan ni...aQ ndak penah Becinta weyh...But my 1st Cinta keNa tRima plak cuMa mCm oRg paluy!!..wakakakaka =P


6. Ciri-ciri idaman gf/bf anda? Nyatakan 5

*oF kos Pompuan la bha...buduh jua sapa becinta sama Banchi...hehe

*????

*!!!!

*.....

*~~~~...wakakakaka...only me know la...no need to tell lorh!! =))


7. Pada umur berapakah anda akan merancang untuk berkahwin?

hmmm~...klo d takdir kn ada jodoh pada umur Q 25 N above...aQ  kawen la...iNsyaAllah


8. Nak berapa anak?

aQ maw 4 org anak...2 laki,2 pompuan...Sepasang...Aiseh...But manax2 la bha...


9. 5 orang bertuah yang anda ingin tag

*Zaripp!!!!!!!....JAWAP TAG Q NI....HEHEHE

*Zarippp!!!!!!

*Zarippp!!!!!

*Zarippp!!!!!

*Zarippp!!!!


10. Date of birth

21 MEI 1991

11. Best present yang pernah dapat

HP when i was in standard  6...huh!...still remember tat HP...Nokia 3600 bikin umban anjing...Muahahaha

12. Gift yang diimpikan?

aQ maw success in my life cuz bl kewangan Q stabil...aQ maw bw my parents p Haji 4 second times...InsyaAllah


13. Fav colour?

nTahla..aQ suka suma warna cuz colour is part of our life...rite?



14. fav numbers?

aQ suka 1 N 2...


15. Best place yang ingin dijejaki?

Deyh~...klo buli suma dlam peta dunia tu Q maw pigi ...hoho

16. Rasa bahagia apabila...

aQ rasa maw bahagia cuz jrangx2 maw tgk me bhagia betulx2...klo ada pn FAKE!!!

17. Fav movie

Banyak bha...ndak ingat tp yg penting aQ suka Funny Movies...Ketawa mCm org gilak....tats oso 1 of my way to make myself hepy... 

18. fav artist

nTahla...yg penting me suka Artis dri iNdon N Barat...Mas??...Sikitx2 jak...hoho


19. Tagged you...
Raidah

2nd TAG!!!

1. Bekas kekasih saya adalah:

SemestiNy oRg N Pompuan...hehe


2. Saya sedang mendengar:
bunyi  Ank  buah Q begaduh...Sandi...mmg maw jak aQ hantak...wakakaka


3. Mungkin saya patut:

Besiap cuz maw jln bha tp ntah la klo jadi...


4. Saya suka:

Apa yg  diri saya suka...


5. Sahabat2 baik saya:

adalah BFF ft FTD...huhu


6. Saya tak paham:

bila  betulx2 x paam...


7. Saya kehilangan:

Mata Pencarian...waKaka...teda bha...tgh pokai diz...huh!


8. Ramai orang berkata:

uY...mCm mn Maktab??...mCm mn UPU??...mCm mn Matrik?...Deyh~


9. Makna nama saya:

Ada dlam buku mksudx2 nama...carikn la utk saya...Muahaha


10. Cinta itu adalah:

Buta cuz Cinta e2 tiada Mata...aGagaga


11. Di suatu tempat, seseorang sedang:

Begaduh...BISING WOI!!!...DIAM KUNUK KAMU....ngeeee~


12. Saya akan cuba:

Dan Terus Mencuba Sampai saya berjaya...Coba kaw Coba...hahaha

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..
Forever ft Infinity...tat mean tiada penghujungNy...Sampai matik kali...Muahaha


14. Telefon bimbit saya:

oWez d samping saya...sampai Q biar tiada Bat...ndak maw lepas dri dia...wakakaka


15. Bila saya terjaga dari tidur:

Terus saya tgk jam N Merungut mcm org buduh...hahaha


16. Saya paling meluat apabila:

oRg try to stabber me from my back!!!...BUDUH 2 org....p matik la kaw!!! 


17. Pesta/Parti adalah:

KITA ENJOY!!!

18. Haiwan paling comel yang pernah saya temui ialah:

Hamster jua bha tp Jan la sruh aQ pegang binatang begitu...mmg aQ FEED UP!!!...weeee~


19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya adalah:

Bila saya beumur time budakx2...teda pikir psl  pelajaran N life...Ashik pikir main jak...knx3??...hoho


20. Hari ini:

Hari Sabtu atau dlam BI Saturday...hihi


21. Malam ini saya akan:

try pujuk my mum mkn pizza klo ndak  tgk AF la jwpNy...huhu


22. Esok pula saya akan:

Akan jalani life saya mcm biasa...


23. Saya betul2 inginkan:

KEHIDUPAN YG BERJAYA....


24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini:

OMG!!!...kenapa mata aQ merah??...aQ sakit mata ka??...TIDAK!!!!!!


25. Pusat membeli belah atau arked permainan:

Deyh~...Pusat beli belah la bha...teda sdh mood maw mainx2...Matang sdh...Aiseh...ndak maw ckp tua...hehe


26. Makan Barat atau Jepun:

hmmm~...Jan tNy cuz aQ bantai jak pa Q nmpk Janji  HALAL!!!


27. Bilik yg terang atau gelap:

aQ maw TERANG...aQ biasa tidur beterang...dulu jak aQ begelap...hihi


28. Makanan segera adalah:

Makanan yg kasi gemuk Badan...See my badan sKang...suma d sebabkn JUNKFOOD la....huh!


29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang adalah:

Belum aQ mandi...Skejap aQ mandi la...huahuahua


30. Siapa yang anda nak tag:

ntahla...Zarippp kali...hoho =))

Sincerely:

aRiF_09 =))

0 comments: